My dear, sweet wish.

Ja, det är ju September nu, månaden då hösten börjar.
Snart är det Halloween, vilket betyder: Haloween-picknicken, fina kostymer, HÖST, meet up-en... you name it!

Men, vissa ser även hösten som början på vintern, början på julen.
Och vissa har redan börjat fråga mig vad jag vill ha i julklapp... Jajamensan, här kommer då en liten önskelista:

1. en bas-Dollfie. Dyra som tusan, men jag önskar mig en ändå x'D(hälst en som redan har lite tillbehör, hälst gothic)


2. Gothic lolita bible!

3. Massormassor med goth-kläder från bodyline eller nån annan myig affär^^

3.  Chobits, del 4,5,7 och 8 :D

4. PENGAR, i luv money ^^

5. Lots, and lots of books!! Golden compass, Inkheart, mm.

6. Final fantasy IV till DS.

7. bärbar dator O.o En sån=makt...

8... Inredningssaker^^

9. Skicor: Opeliac och Enchanted och A bit o this and that av Emelie Autumn
Once av Nightwish         Madness

10... Polkagrisar^^ Finns det något mysigare än polkagrisar på julen??

HAHA, jag ska nog updatera min önskelista senare, menmen...

EHUM, ja, om någon vil ge mig någon av dom här sakerna före jul,, varsågod x'D

Adjöss för denna gång^^


Kommentarer
Postat av: Neko ♥

Jag vill också ha en dollfie ♥ saknar dig!

2009-09-11 @ 16:49:49
URL: http://nekos.blogg.se/
Postat av: Iaaaa

Holabola! Jag har aldrig hört talas om en sån där docka lol XD höhö

Men något ska du väl få i julklapp, du som är så snäll och duktig ^^

Kramar från Ia och katterna!

2009-09-12 @ 18:38:21
URL: http://razumishin.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0