Silma nilmê!

Igår var jag på sandviken-marknad i sandviken!
Vi köpte godis (jag köpte en påse med såna där hemmagjorda karameller och en slickepinne med polkagris-smak) och hade picknick utanför "Fru Nilssons", på dom där upphöjda gräsplättarna. Vitamin hade med sig muffins som vi fick en varsin av, och jag hade med mig risbollar. (Har inte fått kameran än, så jag har inga bilder, menmen, anyway..)
Vi träffade också trevliga människor som jobbade på¨Telenor, som knöt Nekos skosnöre och ville titta i Vitamins väska x'D Jaja, dom var rolig

Idag ska jag ut på äventyr med familjen, till valbo. jag tönkte kanske kolla om en tröja Vitaminen visade mig finns kvar... En korsett-tröja.. det är tjusig som få^^ Och jag behöver nya kjolar, alla mina ser nästan likadana ut (svarta, med någon rosett här och där) så jag ska leta efter någon fil kjol idag^^
Jag älskar vädret, kyligt, klar luft och träden får färger som jag kan se (hahaaaaaaaa -.-)

Hursomhällst, så har inte läsk-testet blivit av än, men det kommer snart.

Bara ungefär 5 veckor kvar till höstlovet. Då blir det stockholm-hotell-vinst-användningen, Halloween-picknicken, och Haloween-pyssel kanske? Jag har massor med roliga pyssel-tips jag ska lägga ut här (hur man kan göra olika pysselsaker till haloween) Ett exempel här är:

Istället för att göra en pumpagubbe, om du t-ex inte årkar gröpa ut en hel pumpa, eller bara inte vill ha nån pumpa, sp HOLKA UR EN PAPRIKA. Det har jag gjort ganska ofta, för jag känner mig inte tillräckligt skillad att gröpa ur pumpa än^^

Ikväll så ska jag träffa två kompisar här från Järbo, Josef och Marko ^^ Det ska bli kul, för jag har inte träffat dom så mycket sedan jag bytte klass... Andreas kunde inte vara med, men vi får hitta på nåt senare allihopa :D

Adjöss för denna... förmiddag (?)

Kommentarer
Postat av: Neko ♥

Ha en bra dag bävris :D<3

2009-09-13 @ 11:46:08
URL: http://nekos.blogg.se/
Postat av: Ia

iHola hermana!

Det var roligt att åka till Valbo, även om klippningen inte blav av ;)

Hur gick det med tröjan? :D

//Ia

2009-09-15 @ 16:12:50
URL: http://razumishin.atspace.com
Postat av: VitaminKotlettisTablettis

gå in och va socce på FC'n! :D

2009-09-15 @ 21:18:34
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0