Praovecka

Ja, nu å har jag varit ganska ärke oaktiv de senaste veckorna... Menmen, nu så ska jag ta mig mera tid till att skriva ner allt allt som ingen läser x'D

Så, den här veckan har jag haft prao, och jag praktiserade hos hårfrisörskan här i byn.
Jag tyckte det var kul, men jag tror inte jag kommer bli hårfrisörska, men det var kul :)
Jag praoade bara till igår (onsdag) eftersom hon skule resa bort sen, så nu är jag ledig i 2 dagar till... najs.
--

Så, i större delen av veckn är det också träning till teaterföreställningen, Peter Pan.
Den ska spelas upp nästa vecka, så come watch, forever and ever.... x)
Flera grupper inom kulturskolan ska spela upp den, och gruppen jag är med i, The Sweets, ska spela pirater och sjöjungfrur, och jag ska även vara berättarrösten (ska prova på idag, det ska bli sköjj minsann...)!

Så, nu ska jag återgå till att ha allmänt tråkigt, och försöka komma på vad jag ska göra (ska göra läxor och sånt :) )

Adjö för denna gång^^

11 dagar kvr tills jag och vitamin ska till stockholm på loppis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0