15 år i söndags!

igår, söndag fyllde jag år :D
Det var skoj, men jag hade ont i ryggen och var inte så fokuserad hela tiden,. men det var skitkul ändå.
--
Mamma väckte mig på morgonen (pappa började jobba kl.5) och jag fick paket!
Det var en lampa som var format som ett körsbärsträd som blommade, jag älskar den, den är underbar!
Jag fick Amerikan Body- handkräm och duschkräm, och strumpor+strumpbyxor, champo och en tavla från Haghans (om ni inte vet vad haghans är så är det en resturang+älgpark mm. här i trakterna^^)
pengar och en Damrummet-bok.
Jag fick halsband, örhängen och lite annat av min syrra+hennes sambo (och en skitsnygg mössa, den är ärke<3 )
och av min andra syrra och hennes sambo fick jag en skitsnygg tavla som jag kollat in skitlänge, men aödrig haft pengar till ^_^

Så den hänger nu på min lila vägg :D

Jag fick pengar, en skiva, Costa Boda-glas och en broderad tavla av mina fastrar
Jag fick v mormor och morfar en jättefin duk som mormors moster gjorde förut, den är jättefin, i luuv it
och ett ritblock som är litemindre, så man kan ta med sig det överallt, utlimat1 Och ett presentkort till Akademibokhandeln!
Av morbrors familj fick jag presentkort på JC och en animefilm, Paprika

Så den ska jag se snarast möjligt^^

--
Det är kul att fylla år, men det känns inte alls som att jag fyllt år överhuvudtaget... 15... det känns inte så mycket som man trodde att det skulle kännas när man var typ 10 x'D
Menmen det är skoj att fylla år^^
Och på onsdag så ska vi fira mamma (japp hon fyller år 3 dagar efter mig, det är coolt)

Så jag har en present till henne (en bra present i sanning) men ifall att hon skulle läsa det här innan hon fyller år, så tänker jag då inte spoila henne ;)
-
Jag ska till ryggdoktorn imorgon iallafall. Är lite nervös, för det gör lite ont när han knäcker ryggen, men bara det blir bra så är det lungt..

Menmen, nu så sk jag faktiskt vara duktig och gå och lägga mig tidigt.
(kanske tittar på lite film innan jag somnar, menmen...)

Adjöss för denna gång, may the turle be with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0