Lite olika, Bl.a Boktips!

Har tråkigt, och jag har inte gjort något den senaste veckan, varit hemma sedan i onsdags med den jäkla ryggen.

Har dock fortsatt skriva på min lilla fantasyhistoria, och läst en bok jag lagt beslag på (mamma köpte den på utförsäljning på biblioteket här i byn för endast 1 riksdal) om Paranormala platser.
Så jag har suttit och gottat mig i några av mina favorit "paranormala-platser"-platser: Atlantis och Bermudatriangeln!
Jag älskar att läsa om sådant, paranormalt.
Så det sitter jag och läser.

Läser även "Släktet", avGuillermo Del Toro och Chuck Hogan.
Jag ska inte skriva om vad den handlar om, för jag
har inte kommit in så långt i boken ännu så att jag kan med säkerhet säga vad den handlar om, men ett klart boktips!



Once Bitten, Twice Shy av Jennifer Rardin
Om agenten Jasmine, och hennes Vampyrpartner Vayle.



Hamlet

A Midsummernight Dream

(Båda av William Shakespear, i bet you all already knew that, but what the heck...)

Annars har jag för det mesta sovit och tagit det lugnt.
Det är så jäkla trökigt att vara hemma och ha ont i ryggen, det suger verkligen.
Men på onsdag så ska jag till Kungsgården och träffa Herr Ryggdoktor igen.
(I Kungsgården finns även min gamla Karateklubb; Ovansjö, Shotokan.)


Adjöss för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0