Akipunktur + nålfobi = ... ? o.o'

Idag så var jg hos sjukgymnasten för min rygg, och fick prova på en gammal Kinesisk läkekonst. akipunktur.
(Om man inte vet vad det är, så går det ut på att man sticker in nålar där man har ont ((i mitt fall ryggen)) för att öka blodcirkulationen och påskynda läkning av olika skador. Det frigör även personen i frågas Chi.)
Och jag har, som dom som känner mig vet om, NÅLFOBI O_O'''

Men det var faktiskt inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, det kändes inte alls so när man tar sprita... Nålen vr ungefär lika stor som ett hårstrå sa mamma (Jag vågade inte titta på dom x'D).
jag fick en nål i varje arm, och två i ryggen. Där fick dom sitta i 20 minuter, medans jag låg och pratade med mamma och min storasyster som också följde med :D

Nu känner jag mig helt bedövad i ryggen, armarna och i huvudet x'D Ganska mysigt med akipunktur, alltså...
ja, visst, det sticker när läkaren sticker in nålen, men sen käns det inte sp mycket 8utom när läkaren ska skruva lite på dom, så svider och sticker det, men man överlever xD )

Så nu ska jag intye skriva så mycket, för jag är helt slut nX*D

Men nu ska jag ladda upp en ´musikvidio av Kerli Kiov, en häftig gothic-sångerska :D
Hörde den här låten för första gångenh på Screm Awards på TV för 2 år sen :*D (det var ett skitcoolt framträdande, visst var det!? Dom med maskerna var coola o.O)

jag älskar videon och låten, jag önskar jkag bodde i den världen..

Men här kommer den:



Adjöss för denna gång ^^

Kommentarer
Postat av: Bäver

Bilden blev lite stor menmen x'D

2010-01-05 @ 13:32:38
URL: http://phantombeaver.blogg.se/
Postat av: Ia

Läskigt med nålarna! o_O Men vi spelar kanske i helgen då? :D Kram/Iaaaa

2010-01-05 @ 14:38:43
URL: http://razumishin.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0