Frankly, my dear, i dont give a damn.

Nu så ska jag skriva lite, har ju inte varit så aktiv med att skriva på sistone... 

Jag har köpt Nekos Gothic-lolita klänning för 200 riksdaler:D Den är skitsnygg, i luuuv it
Jag var i stockholm i helgen, men det var inte så mycket att gå och handla eftersom min rygg inte är vad den brukade vara, menmen...
På lördag så ska jag rollspela igen med min syrra i gävle och några till, det kommer bli ärke :D

(min karaktär heter Caesia och är relikjägare, som nyligen avslutat sin käromästare/adoptivpappa-persons livsuppgift genom att hitta en gammal relik som ska vara magisk, och jag och resten av gruppen har ((kanske?)) spöat ondingen... men jag tror han lever. Ondingarna reser sig alltid minst 1 gång, right?)

Så nu itter jag hemma och har allmänt tråkigt, och försöker komma på något att göra, ska göra skoljobbsåklart, jag har redan gjort ganska mycket matte och engelska :'D

Gnork

Adjöss för denna gång.


Kommentarer
Postat av: NEEEKOO

Caesia, fint :)

2010-01-19 @ 16:02:31
Postat av: Ia

Jäääs, jag tycker ni ägde honom rätt bra i alla fall, i vilket fall som helst pajade ni hans planer på att ärva huset och äta upp alla på festen (iofs dog den ändå... men i alla fal) haha ;D

Och så blev du riiik lol! XD

2010-02-06 @ 00:48:59
URL: http://razumishin.atspace.com
Postat av: Ia

haha jag stavar ju som en apa! Men det är för att jag är trött och det är sent... säger vi =) Vi ses typ imorgon (söndag), för nu är det så sent så det är lördag! ;) byebyeh!

2010-02-06 @ 00:50:16
URL: http://razumishin.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0