Gott nytt, och gott gammalt, och gott allt däremellan!

Gott nytt 2010!!!



2010... hmm, det käns bra tt säga, tycker ni inte?

Jag var igår på dagen med Neko och Vitamin till valbo köpcentrum och gick runt lite, det var skitkul! vi skulle nog ses någon dag sen i veckan igen, och kanske sova över här hemma^^

--
Idag åkte min syrra och hennes kille hem till sin lägenhet igen, och det känns toktomt utan henne och katterna :S
Men jag ska, antagligen, hem till dom imorgon och spela rollspel (hunter) och ha skoj:D

--
Neko har bett mig updatera mera, så jag ska försöka göra det, kanske inte varje dag eller så, men iallafall 2 gågner i veckan!
Det är kul att skriva, man tar bort all stress man har då, om man bara sätter sig ner en dag och bara skriver av sig lite, så det är ett avstressningstips

WOHO, I ÅR har jag haft 2 personer i blogg-läsar-statestiken x'D


Men, som sagt var, gott nytt, gott gammalt, och gott däremellan^^

Adjöss för denna gång!!!!

!


Kommentarer
Postat av: Ana

YAY! MER UPPDATERINGAR I BÄVERBLOGGEN .... tycker jag :D

2010-01-01 @ 16:33:31
URL: http://rememberdecember.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0