HOLY CRAP O.o

Jag kom just på det idag, när mamma påminde mig:

jag fyller ju ta mig tusan 15 om 2 veckor (7:e februari) O.o
Jahapp... det känns ju skoj, men lite skumt också, jag kommer absolut inte känna mig äldre :'D

Så min familj undrar vad jag lnskar mig... och jag har ingen aning alls O.o''
Ett ritblock, och bläcknings pennor... Och kanske något spel... JAG VET INTE O.o''' haha men jag lider inte av det, jag bryr mig inte om vad jag får, så länge jag har min familj^^
(och och och tårta!!! x'D)

FAST en sak jag önskar mig... det är tavlor som det man får den v har gjort själv :3 jag tycker sånt är jättemysigt att få, jag älskar att få tavlor ^^
---

Har sovit över hos min syrra och rollspelat igårkväll, det var skitkul :D
vi är 6 personer som rollspelar, och min syrra är spelledare.
Vi rollspelade från ungefär... kl 6 kanske? till klockan kvart över 1 ungefär, så det blev inte lika läbnge som senast :3
Det tog ungefär 5 timmar för alla som spelade att bli en grupp, men det ägde, det var skitroligt :D

Och min syrra hade massor med tuff musik till rollspelet också, bl.a musiken till Pirates Of the Caribbean - Davy Jones locket. Den är jättefiiiin, jag är skitkär i den musiken, den har så mycket känsla i sig :3
och musik från Metal Gear Solid (jag har personligen inte spelat det spelet, men det verkar skoj :) )


--

Så, nu så ska jag och la famailia (förutom mina två systrar som är hemma hos sig :'D) äta mat, så jag återkommer kanske imorgon, eller någon dag senare.

Adjöss för denna gång


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: hej :D:D jag använder Photoshop Cs 2! :) kan gärna lära dig hur man använder (grunderna) i skolan ;)

2010-01-28 @ 20:58:21
URL: http://myoxygen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0