Kungliga huvudstaden, 6-e gången tror jag bestämt!

Jajamensan, i helgn (lördag-söndag) bär jag, min mor, och mina två systrar iväg mot horisonten, och till huvudstaden i Svea Rike - Stockholm.

Längtar dit!!

Jag skrev ju i somras (juni/juli...?) att jag vunnit ett pris från någon Loka-tävling som fanns på dollar store,
och det var en Smart Box, så jag fick välja mellan över 30 olika hotell, och välja ett jag ville bo på under en helg :D
Så jag och den kvinnliga delen i min familj, ska bo på Central hotell, tror jag visst att det hette (antingen det eller best Western, GHA jag måste anteckna sånt ._.)
och frukost ingick :D
Så det blir väl shopping då, det ska bli ärka o.O jag ska försöka skriva ner vad jag behöver, så jag inte bara köper allt jag ser (Jag vill ha pengar TT.TT)
såååå få se nuuu......
någon svart kjol som når till knäna
kanske någon bok... ja ABSOLUT, JÄKLAR VAD JAG SKA HANDLA PÅ SF-BOKHANDELN O.O
och antagligen något itet fint från lager haus, det brukar finnas jättemycket med cupcake-bilder på, det var jättemsyigt där i höstas...

-

GrOaR, jaG LäNgTaR äVeN tIlLs RoLlSpElEt BöRjAr IgEn, DeT äGdE (JAG FICK EN BUTLER :D )
(hmm, få se om jag får någon aanvändning för min så-failad-så-att-den-blev-bra-hemmagjorda-ring, eller hur Ia? x'D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0