Pain(t) skills x*D

Jag tänkte börja kanske ladda upp bilder jag målat själv, men eftersom jag inte riktigt förstår hur scannern fungerar,(jag vet dessutom inte om den är trasig eller ej ._.) så laddar jag nu upp några bilder jag gjort på paint under det gångna året :'D
(Alla Paint bilderna är gjorda av mig, and i alone x'D )



Emelie Autumn :'D
8Candy frågade om jag skulle gå på emelie autumns konsert sen, men jag tror inte jag kommer ha råd med det, om om jag hade skulle jag mer än gärna gå, Emelie autumn är Ultimat.





Gothic x*D

HAHAHA, jag gjorde den här runt Halloween, ville göra nåt Zombie-aktigt x*D


8Hehe den här gjorde jag på flum när min syrra ville att jag skulle att jag skulle göra nåt av Resident Evil :'D



DRACO MALFOR, VAMPYR-ICH <33
Han och Snape är hunkar ._.
 x'D
Min mamma sa att han ser ut som Danny i EMD (DEVIL MUSIC, DEVIL MUSIC O.o')

PhantomBeaverDracula ._. (i made it a long time ago. i August.)



JAJAMENSAN, JAG HADE INGET VETTIGARE ATT SKRIVA OM x'D

Adjöss för denna gång:D

(Förresten, ni får gärna tipsa om bloggen till era vänner x'D)


Kommentarer
Postat av: NEEEKOO

DRACO ÄR EPIC<3

2010-01-03 @ 12:17:33
Postat av: Lovisa

svar: va? orka neopets x'D

2010-01-04 @ 15:07:45
URL: http://teatime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0