19:e Juni! KALAS för SISTER!

YAAY congrats, sister! Du fyllde 21 igår, Jag grattulerar, jag grattulerar!!!!


Hon fick present av mig (så klart xD )
Läppglans från Sweet Berry med nyansen Sunshine!
Korallfärgat nagellack från Isadora
(surprise surprise)
som jag lyckats hindra henne från att köpa. HMMM jag tror inte hon fattade att hon skulle få det x'D

OCH jag var även med på en present som hon fick av sina kompisar, en festivalbiljett
HAHA hon blev jätteglad när hon fick den, hon hade inte alls väntat sig att hon skulle få det av mig och sina polers :'D

--
Det var ju även kungligt bröllop då som jag och la familia såg på Televisionen,
 men ännu viktigare: jag firade MIn prinsessa då^^

Adjöss för denna gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0