Nejmen! Nu så! Come back Beaver!!

SEDÄRJA, NU skriver jag äntligen igen!

Det var ju nu ett tag sedan jag skrev bågot, men det har dock inte hänt så jättejättemycket ändå.
---

Så, en snabb genomgång av några saker som har hänt nu:

Sommarlovet är här!! Eller... inte riktigt faktisk. Inte för mig - jag går sommarläger i NO och Teknik! Förra veckan var det på Bessemergymnasiet, och Göranssonska. Nästa vecka är det i gävle på högskolan, där vi bl.a ska få bygga solceller (vad rykterna säger, iallafall, höhö).

Jag och Elis ska börja på Lindy Hop till höst!!! (Lindy Hop = en glad dans från ca. 30-talet. Hoppig och snabb.) Det ska bli ärkesköjj!:D



Jag har -äntligen- skaffat Facebook (och nej, jag heter inte Bäver eller Phantombeaver där, tyvärr, jag heter J... Mitt riktiga namn då :P
 Im still Bäver you know! Mina polers får kalla mig bäver där om ni vill)

Jag har varit på loppis på göranssonska och köpt bra billiga grejor:
böcker - Sagan om ringentrilogin med det felaktiga slutet (översättarna ändrade det på svenska i den upplagan x'D )
en bok om folksagor och Damen under Isen (starkt rekomenderad)

Skor direkt från England (för 15 kr!!) ska lägga upp bild sen.
-

Jag har också nyss bestämt att kag ska hänga med några polare här ifrån byn till Grönalund den 30:e , det blir sköjj ska du se^^

--
Och idag kom Neko och Vitaminen och hällsade på, det var jätteroligt :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0