Hm, inga besökare alls. Dåligt, Bäver ._.

Men nu ska jag försöka vara lite aktivare, ifall det blir skoj att läsa här igen, det vill säga^^

Jag och Vitamin var här hemma i bynigår och kollade film och åt lasange (och melon och kex), det var ärke,
vi kollade på Pippi på Söderhaven (ellerpå de 7 haven, minns inte titeln riktigt) och vi skrattade nästan ihjäl oss, när pippi börjkade skrika "OOOOSCAAARRRR" och när Tommy skrattade - yessir.
--

Jag och systrarna skulle gå i Gävle och handla i lördags, men min äldsta syster blev sjuk, så hon kunde inte följa med :( (men vi får göra om någon anna  dag :D )
Men nyway så gick jag och min andra syster gävle och handlade lite.
Jag köpte en svart skjorta med snörning på ärmarna, och en grå-svart-randig väst på Redrum, fick ett par skor av mormor (mor och mormor var på stan också, så vi stötte på dem, och jag och syrran fick en par skor, det var ärkesnällt, tack Mormor :D )
en blå-vit tröja jag nog ska ha i sommar.
--

Och jg har sett trailern till den nyaste Harry potter filmen (The deathly hollows ((Dödsrelikerna)) )
Jag har redan läst boken, så jag vet redan hur det slutar, men, jag är inte någon spiler, så jag berättar inget ;)




Adjöss för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Bäver

Det blir något skumt när man ska ladda upp youtubefilmer och bilder, ursäkta för den stora filmrutan :3

2010-03-22 @ 18:24:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Ia

Din blogg äger, systris! Förlåt att jag inte kommenterar varje gång jag läser, men jag läser alla inlägg jag lovar! :D Vi måste ses när jag inte är sjuk! Kramar på dig bävris-syster! ^^

2010-03-23 @ 01:03:28
URL: http://razumishin.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0