En söndag i sänder.

Ja, så var det dags för söndag... Dagen som används som en färdsträcka mellan helgen och vardagen.
Söndagar brukar vara jobbiga, eftersom man kan inte göra så mycket, och eftersom det är måndag imorgon, så känns det trökigt att ändå inte göra någonting.
Men den här helgen så har min syrra och hennes katt hällsat på, och bott här sedan i fredags, så det har vart en rolig helg!:D

Vi var upp till berget för att kolla majkasen i fredags, och det var en stor brasa, som bärme upp hela bras-platsen (gha, missförstå inte!!! >_<)
Och när fyrverkerierna började, så ekade smällarna mot berget, och fick det att låta som åska!
(nu när jag tänker på det, påminner det mig om en saga jag hörde när jag var liten, en sådan här asaguda saga)
.
OCH, på tal om Asagudarna, så ska min klass börja skriva varsinn faktauppsats om valfri religion/sekt.
Jag har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag ska skriva om, men min syrra och hennes kille hade ett förslag, som lät intressant.
Eller så ska jag ta satanismen eller asagudarna(eftersom jag redan kan mycket om dem, och många historier om Tor, Oden, Freja, loke etcetc.).

Så, vi får se vad jag väljer...
Dessutom så ska det vara maskerad på skolan den 11 maj, och min klass ska ha temat Rock (det skulle dock vart kul om vi valt temat DragQueens) men det blir sköj^^
--

Såååådäääärjjaaaaaaaaa.....
flum
Nu ska jag dra, mina fastrar kom^^

Adjöss för denna gång! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0